Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Bag's Philosophy

Karolina Audycka

Poznańska 7

12-100 SZCZYTNO

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami - koniecznie w kartonie(!) - oryginalnym lub co najmniej takim samym rozmiarze jak oryginalne papierowe pudełko (40cmx30cmx10cm), oraz o przesłanie danych do zwrotu na maila (nr konta) wraz z informacją o chęci zwrotu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Zwrotom nie podlegają torebki zmodyfikowane lub spersonalizowane na życzenie klienta!

 

Reklamacja

  Aby złożyć reklamację, wykonaj następujące czynności:

1. Formularz zwrotu / reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji i dołącz go do paczki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres korespondencyjny, numer telefonu, przyczynę reklamacji, datę zakupu i wystąpienie wady.

2. Wysyłka produktu
Przy składaniu reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami - koniecznie w kartonowym pudełku (!) - oryginalnym lub co najmniej tego samego rozmiaru co oryginalne kartonowe pudełko (40 cm x 30 cm x 10 cm).
 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na następujący adres:
Bag’s Philosophy

Karolina Audycka


Poznańska 7


12-100 SZCZYTNO / POLSKA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl